Salt Bank contact

Salt Bank contact – Pentru cei care nu stau în banca lor., pentru cei care vor din ce în ce mai mult, cu mai puține bătăi de cap.

Salt Bank Contact – Modalități de contactare Salt Bank

    • Sună la *SALT (*7258)
    • Apel direct din aplicația Salt Bank
    • Chat în app
    • Mesaj offline în app
    • Self service (FAQs)

 Salt Bank contact -Care Center disponibilitate 24/7

    • Fără IVR în call, Nu trebuie sa asculți mesaje sau să selectezi opțiuni. Intri direct in apel cu agentul
    • Fără draft-uri de răspuns, ti se va răspunde cu empatie doar oameni-oameni, niciodată roboți)

 

Salt Bank contact – Nota: Din momentul inregistrarii reclamatiei, termenul de raspuns este de 30 de zile, calculate de la data depunerii/trimiterii acesteia. In situatia in care aspectele sesizate in cadrul reclamatiei, necesita o cercetare mai amanuntita si va fi necesar sa extindem termenul de analiza, va vom informa cu
privire la acest lucru.

Salt Bank contact  -Serviciile care sunt disponibile 24 ore din 24 prin Contact Center sunt următoarele:

CITESTE TOT  ARTICOLUL :..

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top