Salt Bank contact – Pentru cei care nu stau în banca lor., pentru cei care vor din ce în ce mai mult, cu mai puține bătăi de cap.
Salt Bank Contact – Modalități de contactare Salt Bank
- Sună la *SALT (*7258)
- Apel direct din aplicația Salt Bank
- Chat în app
- Mesaj offline în app
- Self service (FAQs)
Salt Bank contact -Care Center disponibilitate 24/7
- Fără IVR în call, Nu trebuie sa asculți mesaje sau să selectezi opțiuni. Intri direct in apel cu agentul
- Fără draft-uri de răspuns, ti se va răspunde cu empatie doar oameni-oameni, niciodată roboți)
Contact Flip.ro
Salt Bank contact – Nota: Din momentul inregistrarii reclamatiei, termenul de raspuns este de 30 de zile, calculate de la data depunerii/trimiterii acesteia. In situatia in care aspectele sesizate in cadrul reclamatiei, necesita o cercetare mai amanuntita si va fi necesar sa extindem termenul de analiza, va vom informa cu
privire la acest lucru.
Salt Bank contact -Serviciile care sunt disponibile 24 ore din 24 prin Contact Center sunt următoarele: