Transmitere index Hidroelectrica
Perioada Transmitere index Hidroelectrica. Când se transmite indexul la Hidroelectrica?
Care este perioada de transmitere index Hidroelectrica?
Indexul contorului tău de de energie electrică și/sau de gaze naturale este citit, însă, de distribuitor la anumite intervale (în general, la 3 luni). Distribuitorul transmite informația către Nova, iar în următoarea lună este aplicată regularizarea pe factura ta.
Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 20-26 a lunii, la numărul de telefon 0800.800.359 (apel gratuit).
Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.
Poti transmite indexul si prin aplicatia iHidro.
Când se citesc contoarele la Hidroelectrica?
In prezent la Hidroelectrica, indexul se trimite exclusiv in perioada 20-26 a fiecarei luni, exceptie este luna februarie cand indexul se trimite in perioada 22-26 ale lunii. ‼️ Atentie ‼️ A trimite indexul, inseamna ca trebuie sa transmiteti exact numarul indicat de catre contor.
Transmitere index Hidroelectrica prin intermediul Aplicatiei iHIDRO
- Pentru transmiterea indexului veti avea nevoie de codul atribuit locului de consum , cod pe care il gasiti pe factura .
- Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon 0800.800.359. De asemenea, clienții pot obține informaţii suplimentare prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon 021.9834.
- prin Telefon , apelând numărul gratuit 0800 800 359, poți transmite indexul între 24 și 28 ale lunii curente. Pentru aceasta, vei avea nevoie de codul atribuit locului de consum, pe care îl găsești pe factura de energie electrică.
- prin Call Center – Pentru informații suplimentare sau pentru asistență, poți apela serviciul Call Center Hidroelectrica la numărul 021.9834.
- Online prin intermediul aplicatieie iHidro
- poți transmite indexul direct din portalul Hidroelectrica. Trebuie să accesezi rubrica dedicată transmiterii indexului.
Perioada de transmitere index Hidroelectrica este 20 – 26 a lunii curente la numarul de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT).
- CITESTE TOT ARTICOLUL
Ce este POD?
Ce inseamna POD de pe factura de energie electrica
- Termenul de POD (Point of Delivery) este un cod numeric unic atribuit fiecarui punct de consum de energie electrica dintr-o retea. Acest cod este vital pentru administrarea corecta si eficienta a consumului de energie, fiind utilizat pentru a identifica exact locul unde energia este consumata.
- CITESTE SI/ Contact Digi RCS & RDS – Servicii clienti
Hidroelectrica Suport Clienti sesizari si reclamatii Hidroeelectrica
- Daca intampinati dificultati legate de furnizarea energiei electrice sau aveti alte nemultumiri, puteti face o sesizare sau reclamatiePentru a raporta un deranjament sau o problema legata de furnizarea de energie electrica, sunati la numerele de telefon ale Call Center-ului Hidroelectrica: 021 9834 sau 021 9861.
Pentru a contacta relatii clienti Hidroelectrica, facturare, plăți, reclamații, puteți suna la numărul de telefon 021.30.32.500
Formular email de înregistrare a plângerii – reclamatie Hidroelectrica
secretariat.general@hidroelectrică.ro