Sari la conținut
deranjamente telekom

Deranjamente Telekom – Contact , Probleme internet telekom

    Deranjamente Telekom – Contact Telekom -Probleme internet telekom

    Deranjamente Telekom

    Contact Deranjamente Telekom pentru persoane fizice si Juridice :

    • în aplicația mobilă MyAccount, secțiunea Asistență
    • apelează 1234 (apelabil gratuit  doar din rețeaua Telekom)
    • apeleaza 0766121234 (tarif standard), după selectarea limbii, indentifică-te cu numărul tău de telefon, alege ramura 1 și apoi 2
    • pentru clienți business: apelează 1933 (tarif standard).

    Te – er putea interesa si articolul

    Contact Orange – Reclamatii Orange , Serviciul Relatii Clienti

    Ai probleme  cu serviciile de internet  sau televiziune  Telekom? Completează formularul de contact și  vei primi un  răspuns în cel mai scurt timp. Mergi la formular.

     

    Deranjamente si reclamatii Telekom

    Cum pot transmite un deranjament sau  o reclamatie  către Telekom? Deranjamente Telekom

    In cadrul acestui articol sintetizam  modalitățile  de contact  Telekom ,în vederea obținerii de informații sau înregistrării unei reclamații sau unui deranjament:

    • din MyAccount (utilizând un username personalizat cu serviciile tale Telekom), accesând MyRepair și urmând pașii de diagnoză care se aplică situației tale
    • telefonic, prin apel telefonic  la numarul  1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 0766121234/021.404.1234 (tarif normal pentru apelurile din rețelele naționale)
    • serviciul Relatii Clienti Business Telekom +4021.404.1234 sau +40766.12.1234 (apel taxabil din afara României) și 1933 Serviciul Relații  (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele)

    Contact Deranjamente Telekom în scris

    • prin formularul de contact
    • prin formularele puse la dispoziția clienților în magazinele Telekom și ale partenerilor săi.
    • prin poștă, către Telekom Romania Mobile Communications S.A., Serviciul de Relații cu Clienții, Echipa Reclamații, la adresa: B-dul Expoziției nr. 1C, Sector 1, București.
      Programul de lucru al Serviciului de Relații cu Clienții pentru reclamații scrise este de luni până vineri, între orele 8:00 – 21:00.

    deranjamente telekom

    Ce trebuie să conțină o reclamație la Telekom?  – Deranjamente Telekom

    Pentru a primi un raspuns  cat mai rapid la reclamația transmisa  catre Telekom , este necesar  să incluzi în reclamația ta următoarele informații:

    • datele de identificare ale titularului de contract / posesorului de cartelă preplătită:
    • pentru persoane fizice, servicii cu abonament: nume și prenume, adresa de domiciliu, număr de telefon Telekom / alt număr la care poți fi contactat, adresa de e-mail
    • pentru persoane fizice, servicii preplătite: nume și prenume, serie cartelă SIM și număr de telefon Telekom, adresa de e-mail și adresa poștală
    • pentru clienți business: denumire companie, nume persoană de contact, adresa sediului social, CIF, numărul de telefon Telekom / alt număr la care poți fi contactat, adresa de e-mail
    • data întocmirii reclamației
      descrierea situației sesizate și informații pe care le consideri relevante în investigarea situației semnalate
    • documente (copie document de identitate, factură etc.)
    • solicitarea ta în legătură cu situația sesizată
    • modalitatea dorită pentru primirea răspunsului la reclamația ta (telefonic sau în scris, prin poștă sau e-mail), cu menționarea în reclamație a numărului de telefon / adresei de corespondență poștală sau electronică la care dorești să fie comunicat răspunsul.

    Termenul maxim pentru depunerea unei reclamații este de:

    • 15 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat
    • 30 zile calendaristice de la data emiterii facturii pentru reclamațiile în legătură cu contravaloarea serviciilor evidențiată într-o factură lunară. La sfarsitul acestei perioade, suma facturata este considerată ca fiind în mod irevocabil acceptată la plată
    • 30 zile calendaristice de la data producerii evenimentului reclamat, în cazul Serviciilor Preplătite.

    Care este termenul de soluționare pentru reclamații deranjamente Telekom ?

    Termenul de soluționare pentru reclamații este de 30 zile calendaristice de la data primirii / înregistrării. În cazul în care demersurile întreprinse pentru soluționare depășesc 30 de zile calendaristice, vei fi contactat de Serviciul de Relații cu Clienții, Echipa Reclamații cu maximum 2 zile lucrătoare înainte de expirarea termenului inițial, pentru a fi informat cu privire la prelungirea soluționării reclamației tale.

    Cum  pot aflu statusul unei reclamații?  Deranjamente Telekom

    Pentru  deranjamente si reclamații comerciale:

    • pentru persoane fizice: în aplicația mobilă MyAccount, secțiunea Asistență sau apelează 1234 (apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit) sau 0766121234 (tarif standard), după selectarea limbii, indentifică-te cu numărul tău de telefon, alege ramura 1 și apoi 2;
    • pentru clienți business: apelează 1933 (tarif standard).

    Pentru deranjamente si reclamații tehnice:

    • pentru persoane fizice: în aplicația mobilă MyAccount, secțiunea Asistență sau MyAccount Web, secțiunea MyRepair sau apelează 1234 (apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit) sau 0766121234 (tarif standard)
    • pentru clienți business: în MyAccount Web, secțiunea MyRepair sau apelează 1933 (tarif standard).

    Probleme internet Telekom  -Deranjamente Telekom

    Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică,  clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de  internet sau voce .

    Echipele tehnice lucrează pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil, pentru restabilirea serviciilor de internet sau voce la parametrii normali.

    deranjamente telekom

    Dupa un val de reactii  transmis de utilizatorii Telekom, catre serviciul deranjamente Telekom, cu privire la probleme cu , conexiunea la internet , reprezentantii Telekom au  mesaj au transmis un mesaj utilizatorilor :

    Dragi clienți,
    Întâmpinăm dificultăți tehnice în asigurarea bunei funcționări a serviciului de internet mobil.
    Ne cerem scuze pentru inconvenient și vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.
    Echipele tehnice lucrează pentru remedierea cât mai rapidă a acestei situații. Vom continua să vă ținem la curent prin intermediul acestui canal .
    Echipa Telekom

    Pentru toti clienții marilor operatori de telecomunicații, Telekom, Orange, Vodafone și Digi, pot aparea  probleme  cu rețeaua de televiziune ,internet sau voce.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *