Sari la conținut
emag

Contact reclamatii eMAG . Relatii clienti ,Genius, Chat

    Relatii cu Clientii eMAG: Modalitati de Conectare si Rezolvare a Problemelor

    Daca sunteti in cautarea de  informatii de contact despre relatiile cu clientii la eMag, exista mai multe modalitati de a intra in legatura cu acest retailer online.

    In continuare vom enumera modalitatile de contact la eMAG

    Numere de telefon si adrese de email eMAG:

    • Telefon emag : 021 200.52.00 (Chat Call Center)
    • Email general: contact@emag.ro
    • Email pentru reclamatii: reclamatii@emag.ro
    • Email pentru sesizari: sesizari@emag.ro

    Modalitati prin care puteti contacta EMAG

    Asistenta prin Chat live si Robot

    O modalitate rapida de a intra in contact cu eMAG este prin chat-ul online disponibil pe site. Poti accesa chat-ul live direct din contul tau de client. Un robot de chat este disponibil pentru a raspunde la intrebari frecvente si pentru a ghida utilizatorii catre informatiile dorite. Acest serviciu este disponibil non-stop, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, si poti sa discuti direct cu un operator pentru a primi asistenta in timp real. Poti accesa chat-ul online atat din contul tau de client, cat si prin intermediul formularului de contact de pe site-ul eMAG.

    Contact eMAG prin telefon

    Serviciul de call center eMAG este disponibil online prin sectiunea chat live. Prin interactiunea cu serviciul de call center eMAG poti obtine informatii cu privire la comenzi, retur sau rambursare.
    Deși eMAG a făcut trecerea către un sistem de suport online, numărul de telefon pentru contactul direct rămâne în continuare activ pentru anumite solicitări. Clienții pot apela numărul 021 200.52.00 pentru a intra în legătură cu un agent eMAG.

    Call Center eMAG este responsabil de preluarea apelurilor telefonice ale clienților și de oferirea de soluții rapide și eficiente.

    Call Center eMAG are peste 300 de angajați, care lucrează în ture, 24/7, în București, Cluj-Napoca și Craiova.
    Telefon: 021 200.52.00 sau 0722.25.00.00 -indisponibil pentru moment

    E-mail: contact@emag.ro

    Relatii Clienti eMag prin formulare online

    Daca vrei sa returnezi un produs sau sa il trimiti in service, poti completa si trimite un formular online, care se gaseste pe site-ul eMAG.ro.

    Dupa ce primesti confirmarea formularului, vei primi pe email instructiuni despre pasii urmatori.

    Poti beneficia gratuit de ridicarea produsului de catre curier si repararea de catre Depanero, partenerul de service eMAG.

    Reclamatii eMag telefon

    Dacă sunteți nemulțumit de un produs sau serviciu cumpărat de la eMAG, aveți dreptul să faceți reclamatii eMag sau o sesizare. Reclamatii eMag pot fi facute de clienții care au fost nemulțumiți de calitatea produselor primite, sau de diferențele dintre produsele fizice și documentația prezentată în descrierea de pe site. Reclamatii eMag pot fi facute si de clienții care au întâmpinat probleme cu livrarea, plata, facturarea, garanția sau returul produselor cumpărate de la eMAG.

    Pentru a face o reclamație eMag sau o sesizare, puteți alege una dintre următoarele opțiuni:

    Reclamatii eMag contact prin telefon

    Contactați eMAG prin număr de telefon. Compania are mai multe numere de telefon disponibile pentru diferite tipuri de solicitări, toate cu tarif normal. Pentru a face o reclamație eMag sau o sesizare, puteți suna la numărul 021 200.52.00 (tasta 5). Acest număr este disponibil de luni până vineri între orele 9:00 și 20:00.

    Reclamatii eMag prin formular online

    Contactați eMAG prin formular online. Puteți accesa formularul online de contact de pe site-ul eMAG, la secțiunea “Contact”. Aici puteți selecta motivul pentru care doriți să contactați eMAG, introduceți datele dvs. de contact și mesajul dvs. Puteți atașa și documente sau imagini relevante pentru solicitarea dvs. Formularul online este disponibil 24/7 și vă permite să urmăriți statusul solicitării dvs.

    Reclamatii eMag prin email

    Contactați eMAG prin e-mail. Puteți trimite un e-mail la adresa contact@emag.ro, în care să explicați motivul reclamației sau sesizării dvs., să specificați numărul comenzii și datele dvs. de contact. Puteți atașa și documente sau imagini relevante pentru solicitarea dvs. E-mailul este disponibil 24/7 și vă permite să urmăriți statusul solicitării dvs.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *